Data Cocktail

Știm că informații despre activitățile noastre digitale sunt adunate la fiecare click, fie pentru a primi răspunsurile care ne interesează când căutăm ceva pe Google, fie pentru a fi mai bine targetați de advertiseri pe canalele sociale. Rar, însă, pentru a crea o băutură alcoolică.

Concepută de Clément Gault și Koi Koi Design, Data Cocktail este o mașinărie care folosește Twitter pentru a produce un cocktail customizat. Modul în care funcționează este destul de simplu: când este cerută băutura, un software caută ultimele cinci mesaje din întreaga lume care menționează unul dintre ingredientele disponibile – codificate sub formă de culori sau de cuvinte cheie. Odată pregătit, cocktailul vine însoțit de rețeta folosită împreună cu tweeturile selectate. De asemenea, mașina va mulțumi online furnizorilor involuntari de substanțe.

Data Cocktail a rezultat în urma unui workshop organizat de Stereolux la Laboratoire Arts et Technologie ce a avut ca temă „reprezentarea tangibilă a datelor prin intermediul altor simțuri decât al văzului”.

045e205e01fc1a6fb7fc0b76ac6b5f50a7fc9e27c27c959df5d1f355f184fd593c60fe3e496a348d4853a536d890aeb3

Comments are closed.